Aktualno
Področja dela
Ostale zanimivosti
Predavanja za učitelje in vzgojitelje Alenka Zupančič Danko |
![]() |
![]() |
![]() |
Otroci s posebnimi potrebami, kdo so in kaj potrebujejo: Glede na potrebe šole tema v obliki predavanj in/ali delavnic predstavlja skupine otrok s posebnimi potrebami, pri čemer se osredotočimo na tisto skupino, ki je na šoli najbolj aktualna (npr. gibalno ovirani otroci, otroci s primanjkljaji na posameznih področjih učenja, otroci z motnjami branja in pisanja….). Po osnovnih značilnostih teh otrok se osredotočimo na tiste oblike pomoči in na prilagoditve, ki jih lahko izvaja učitelj v razredu.
Hiperaktivni otroci v vrtcu: Predavanje je namenjeno vzgojiteljicam in predstavi značilnosti te skupine otrok, oblike vedenja, vzroke in pogostost. Posebna pozornost se posveti ustreznim pristopom ter različnim aktivnostim, ki so namenjeni izvajanju v skupini v okviru vseh dnevnih dejavnosti vrtca (od kosila, proste in usmerjene igre do sprehoda in počitka).
Otroci s posledicami cerebralne paralize v vrtcu in šoli: Tema je namenjena šolam, ki vključujejo to skupino otrok in zajema predstavitev značilnosti teh otrok posebej pri šolskem delu ter prilagoditve v šoli (tako pripomočke, prilagoditve pri šolskem delu ter pri ocenjevanju znanja).
Otroci z motnjami branja in pisanja: Tema vključuje predstavitev motenj branja in pisanja, odkrivanje teh otrok, znake pri šolskem delu pri različnih predmetih ter učinkovito pomoč učitelja v razredu.
Ko govorimo o otrocih s posebnimi potrebami, so za učitelja zelo aktualna vprašanja, ki so vezana na prilagojene pristope pri pouku in še posebej pri ocenjevanju. Katere prilagojen pristope uporabit pri posamezni vrsti težav, zakaj so potrebni in kaj prinesejo otroku in učitelju, so osnovna vprašanja, na katera skušamo odgovoriti na tem predavanju.
Pojem učne težave opredeljuje predvsem tiste težave otrok v šoli, ki so povezane z večjo ali manjšo šolsko neuspešnostjo. Učne težave so lahko splošne ali specifične, oboje se razprostirajo od lažjih do težjih, od enostavnih do zapletenih. Nekateri učenci imajo samo splošne učne težave, nekateri le specifične, mnogi imajo učne težave obeh vrst. V predavanju razmejimo, kdaj govorimo le o učnih težavah in kdaj o primanjkljajih na posameznih področjih učenja, katere skupine učnih težav poznamo, kakšne so značilnosti otrok posamezne skupine in kako jim pomagati.
Težave pri branju v prvi triadi Začetno učenje branja je velik izziv za učence, ki vstopajo v svet branja, za starše, ki jih spremljajo na tej poti in učitelje, ki jih uvajajo v branje. Učenje branja ima svoje zakonitosti in le te je dobro poznati, da otrok lažje prebrodi težave in ovire, ki se pri osvajanju te spretnosti lahko pojavijo.
|
Naročanje
Obveščamo vas, da je odslej možno naročanje na novi mobilni telefonski številki 040 / 83 21 05 kot tudi na dosedanji stacionarni številki 02 234 97 00 od ponedeljka do četrtka med 8. in 12. uro.
Copyright © 2010 Svetovalni center za otroke, mladostnike in starše Maribor. Postavitev strani: Sončna pot d.o.o., Maribor.